Obrázok

Na bicykli po nábreží

 

4 thoughts on “Na bicykli po nábreží

  1. Danielko, pěkně ses kochala a fotila … a jízda po rovince .. už říkám – to je ono. Tak si užij kolo dokud to trochu jde s počasím. I když vlastně ten malíček… tak si dej kávičku nebo čaj a hezky v pohodě doma.

    1. Fotky sú ešte zo začiatku septembra. Aj vtedy bolo podobné počasie ako je v týchto posledných dňoch. Keď som doma, len vymýšľam a vypekám, aby som si k tomu čajíku mala čo zahryznúť 🙂

  2. velmi by som sa potesil, ak by opravili chodnik aj na miestach, ktore si zachytila. Upravili 200 metrov chodnika a urobili z toho vacsi cirkus ako po postaveni transsibirskej magistraly. Ale pardon, nechcel som vyzniet negativne. Fotky mas krasne ako vzdy.

    1. Ďakujem! Aj mňa by to potešilo, už som to niekde písala. Ani som nebola pozrieť, či je už tá dochrámaná lavička odstránená. Na nábreží som bola naposledy, keď vznikli tieto fotky. Bola som sa pozrieť na plavcov, ktorí plávali cez Dunaj. Musím dať aj sem pár fotiek.

Pridaj komentár

