Obrázok

Už aj do mesta jeseň prišla

img_5138

5 thoughts on “Už aj do mesta jeseň prišla

  1. Danielko, fotky jsou nádherné… je to fakt, podzim je tady .. zatím slunečný, i když ranní mlhy tu máme a studené noci..
    Trochu jsem se odmlčela, dávala jsem NB do opravy a nakonec jsem koupila nový … těším se na další tvoje fotky ..
    Měj se hezky. Jarka

    1. Ty si ma Jarka milo prekvapila. Práve dnes som po dlhom čase dala nové fotky na tento blog, keďže ho nikto nenavštevuje, prestala som fotky zverejňovať. Je fajn, že to nebolo niečo vážnejšie, len pokazený notebook. Aj ten môj je už v katastrofálnom stave. Nielen čo sa harddisku týka, ale aj jeho telesnej schránky. Nemôžem ho vôbec zatvárať, lebo sa mi vylomil jeden pántik 😦 Drží to len na takom jednom tenkom drôtiku 😦 A keď sa náhodou pozrieš aj na iné blogy, tak zistíš, že ma stále obchádzajú nepríjemné veci. Ďakujem za návštevu, ahoj.

    1. Jarka, ty si nevedela nájsť “365”? Veď projekt je stále tam, kde aj bol. Máš ma predsa v kontaktoch aj na Google+ a tam je v časti “O mne” všetko o mne 🙂 No nie všetko, ale čo sa blogovania týka, tak všetko 🙂

Pridaj komentár

