Obrázok

Historická električka

DSCN8036e

3 thoughts on “Historická električka

    1. Je to taká nostalgia, vidieť ich v meste. Pre mňa aj jedna nepekná spomienka. Našťastie, ja som nebola zúčastnený, iba som to videla z chodníka. Bola som prváčka na strednej, internát sme mali neďaleko zastávky električiek. Kúsok od zastávky, čo bolo len pár metrov od internátu, sa trať ohýbala. Tam vždy električky spomalili a chalani zvykli z toho druhého vozňa vyskakovať za jazdy, aby to mali na internát bližšie. Až jeden pri vyskakovaní spadol tak, že mu nohu prešla električka….

Pridaj komentár

