Obrázok

Letné sídlo

10 thoughts on “Letné sídlo

    1. No kto iný by to uhádol? Jasné, že vy 🙂 Včera večer som videla nejaké vaše fotky na fb stránke Dopravného podniku a nielen preto, už aj predtým som sa vás chcela spýtať, čomu ste sa profesionálne venovali?

  1. Pani Daniela, ja som bola obyčajná referentka v Slovenskom Červenom kríži, neskôr ekonómka. Už 15 rokov som na dôchodku a aby som sa nenudila, rozširujem si obzor o všetko možné. Nie som zameraná jednostranne. Okrem zúrivého čítania kníh, veľmi využívam počítač.

    1. Veď práve preto, že som si všimla, že vaše vedomosti sú z rôznych oblastí. Robíte dobre 🙂 Spomenula som si včera na vás v Ondrejskom cintoríne. Lebo určite ste to boli vy, ktorá ste mi niekde napísali, že “dotyčný” je tam pochovaný. Lenže mne ani za ten svet nemohlo prísť na rozum, o kom sme sa to bavili 😦 Vtedy som si zaumienila, že ten hrob pri najbližšej návšteve cintorína nájdem, ale včera som nevedela, koho mám hľadať 😦 Ale pozoruhodné je aspoň to, že som si vôbec spomenula, že tam mám niekoho hľadať 🙂

  2. Možno to bol náš milý Šenenáci, Ignác Lamár alebo Julko Satinský. Sú tam obaja len asi 3 metre od seba. Je to od vchodu na ľavej cestičke smerom dozadu.

    1. Kde je Julo, to viem, možno som už dávala fotku aj na blog. Žeby to bol ten Ignác? Pritom o ňom viem, že ho exhumovali z Lehníc a pochovali v BA. Možno sme sa to bavili o ňom. Tá moja pamäť je už otrasná.

  3. Dočítala som sa dnes, že na Ondrejskom cintoríne je od minulého roka uložený aj pán Martin Ťapák, nie ďaleko od Jula Satinského. Ešte som tam od vlani nebola, tak len podľa novinového článku upresňujem.

Pridaj komentár

