Obrázok

Dlhé diely

DSCN6300dd

5 thoughts on “Dlhé diely

  1. Toto je jeden ze snímků, kde má Dunaj stejnou modrou barvu, jako obloha. 😎
    Ovšem nějak jsem nepochopila název fotografie. Jaké dlouhé díly? 😕

  2. My keď sa vraciame z Rakúska, tak sídlisko voláme Manhattan. Príliš tom tam nahustili, neviem či vôbec nasadili dáke stromy. Ak áno, nemajú šancu byť vyššie ako paneláky a poľudštiť prostredie. Na sídlisku som bola v živote iba jedenkrát, pred mnohými rokmi. Krajšia mi pripadá Karloveská zátoka, kde sme ako mládež chodili na člnky a splavovať Dunaj.

    1. Aj Karloveská zátoka stratila už svoje čaro, pretože v nej tiež nastavali obytné domy 😦 Ja som bola na DD možno dva, či trikrát, veľmi dávno. Tiež sa mi to sídlisko nepáči. Jediné, čo možno trošku závidím niektorým obyvateľom, tak to sú výhľady na Dunaj. No ktovie, koľkí ho majú. Možno som to tu už niekde písala, ale raz, krátko po otvorení hraníc, som cestovala domov z Viedne autobusom. Za mnou sedeli nejakí Slováci, ktorí sa vracali zo sveta domov po mnohých rokoch (emigranti) a nezabudnem nikdy na to, akú kritiku spustili, keď sme sa od Hainburgu blížili k Bratislave. Mali pravdu. Vy ste si DD pomenovali naozaj výstižne.

Pridaj komentár

