Obrázok

Stal sa z neho invalid

DSCN9400

4 thoughts on “Stal sa z neho invalid

    1. Netuším 😦 Včera spúšťali v meste fontány, tieto postavičky boli čerstvo natreté nejakou bronzovou farbou, čo ma teda tiež dosť prekvapilo. Že by sa to podarilo nechtiac pri tom natieraní?

  1. Ja si skôr myslím, že tým ako sú natreté nalákalo zlodeja, ktorý si myslel, že je to bronzové alebo medené a že to odniesol do zberu. Vyzerá to ako odrezané.

    1. Rada by som sa raz niekde dočítala, ako sa to vlastne stalo. Vo vode fontány plávali nejaké biele kusy, asi to bola tá sadra, z ktorej sú sošky vyrobené. Lenže, možno si o mne pomyslíte, že som naivka, ja som si fakt myslela, že sú tie sošky z kovu 😦 Nevymenili ich náhodou za sadrové odliatky? Toto som teraz našla na jednej web stránke – Figurálne časti fontány boli odliate z bronzu v kovolejárskej dielni A. M. Beschornera v Budapešti.
      Škoda, že som si to nenazoomovala bližšie, aby som videla, aký materiál je na reze tej nohy.

Pridaj komentár

