Obrázok

Socha panovníka

 

6 thoughts on “Socha panovníka

    1. Bol to veľký panovník. Myslela som, že niektorých Bratislavčanov bude zaujímať, ktorý to bol a kde to je. Preto som to doteraz nenapísala, ani nenapíšem. Len mám dojem, že to ani nikoho nezaujíma 😦

        1. Jarka, tebe to tu aj prezradím, lebo ty si tuším jediná pravidelná návštevníčka a zároveň aj komentujúca na tomto blogu. Preto tomuto blogu už ani až tak veľkú pozornosť nevenujem, radšej tie fotky dávam na blog Farebný svet, kde k nim aj sem-tam čosi napíšem. Už som uvažovala aj nad tým, že tu komentovanie úplne zruším a budem to mať blog hlavne pre seba ako úložisko fotografiíí z Bratislavy.
          Ten panovník sa spomína v príspevkoch o Devíne, ktoré som nedávno zverejnila na blogu Farebný svet. Je to knieža Rastislav. http://sk.wikipedia.org/wiki/Rastislav_%28Ve%C4%BEk%C3%A1_Morava%29
          Po tomto kniežati je pomenovaný v Bratislave aj pravoslávny kostol, o ktorom som tiež písala. Nájdeš ho pod sakrálnymi stavbami. https://fotografiedb.wordpress.com/sakralne-stavby/

Pridaj komentár

