Obrázok

Fotenie s napoleonským vojakom

DSCN0326

4 thoughts on “Fotenie s napoleonským vojakom

    1. Ten sa tak ľahko neokuká. Jarka, skopírovala som ti text k tejto lavičke, ktorý som nedávno písala na blogu Farebný svet (začala som tým článkom svoj vlastný súkromný lavičkový projekt):
      Toto je najznámejšia bratislavská lavička. Možno nie je kontinent, na ktorom by sa u niekoho v domácom fotoarchíve táto lavička nenašla. Odhadujem to z toho dôvodu, že je skoro vždy obliehaná turistami, ktorí si ju domov odnášajú na svojich fotografiách. Niekde mám aj ja fotku s touto lavičkou a až teraz som si na ňu spomenula. Ale tá je ešte z čias, keď som fotila s analógovým fotoaparátom.
      Možno v niektorom ďalšom príspevku nájdem tú moju fotku s napoleonským vojakom a zverejním ju na blogu 🙂 No len aby sa nestalo to, čo sa mi stalo včera. Hľadala som jednu konkrétnu fotku, náhodou som tiež mala byť na nej ja. Týkala sa totiž jednej sochy v meste, ktorá sa z mesta stratila. Vedela som, v ktorom fotoalbume (takom klasickom s papierovými fotkami) tá fotka má byť. No keď som si ho prezrela, sú v ňom všetky fotky až na tú jednu, ktorú som hľadala 😦

Pridaj komentár

