Ešte vianočná výzdoba

IMG_2442

IMG_2444

 

6 thoughts on “Ešte vianočná výzdoba

    1. Včera. Veď som ti písala, že som sa chystala už od Vianoc. Bol síce otvorený, ale dostala som sa len po takú mrežu na jeho konci a fotila som cez celý kostol, preto sú fotky také, aké sú. No kúsok od neho ďalší kostol bol zamknutý aj včera. Bola som aj v katedrále sv. Martina, ale tam bolo toľko ľudí, že mi bolo trápne behať tam s foťákom. Nejako sa v tých kostoloch neviem odviazať 🙂

  1. Jů, to je krása. A to mi připomnělo, že jsme se letos nebyli podívat v Klokotech na jesličky a to tam chodíváme každý rok. Ale letos jsme byli samá návštěva a na procházky nebylo tolik času.

    1. Do tohto kostola sa mi podarilo ísť aj pred Veľkou nocou. Pekne je vyzdobený, ale bola som prekvapená, že tie jasličky boli až úplne vpredu pred oltárom. Bola som zvyknutá, že to bývalo bližšie k vchodu kostola, aj v katedrále sv. Martina to bolo blízko vchodu. Ako som už odpovedala vyššie, fotila som iba cez mreže. Keby dnes nebolo také počasie, aké bolo, bola by som sa vybrala znovu do mesta, ale bola som rada, že som doma.

Pridaj komentár

