Obrázok

Poniže Mosta Apollo

DSCN0048a

2 thoughts on “Poniže Mosta Apollo

  1. Danielo,
    wspaniałe zdjęcie.
    Dwa tygodnie spędziłam w domu. Brakuje mi kontaktu z ludźmi, przyrodą, rowerem…
    W tym czasie nigdzie nie byłam. Nic nowego nie zobaczyłam.
    Jestem na siebie strasznie zła. A to było tylko skręcenie kostki w nodze.
    Powiem Ci, że ta noga nie jest jeszcze sprawna, ale mam już dosyć przebywania w domu.
    Duszę się…Jutro wracam do … ludzi i życia.
    Buziaki i pozdrowienia.
    Lucia

Pridaj komentár

