Labute na Zuzane

DSCN9624

DSCN9628

2 thoughts on “Labute na Zuzane

  1. To mi připomnělo, že bych mohla zajít k našemu Jordánu. Letos už je plný vody a vždycky na něm zimovalo spousta kačen i ty labutě a lidé je tam chodili krmit suchým pečivem.

    1. Videla som už znovu naplnený Jordán. Na budúce leto sa už budete mať aj kde kúpať. Na tomto mieste som bola peši prvý raz, doteraz som tam chodila len na bicykli. Ak si všimneš, voda vzadu, to je už veľký Dunaj, teda tu sa práve vlieva rameno Zuzana do rieky. Urobila som si peknú prechádzku, domov som prišla s úplne premočenými čižmami 😦

Pridaj komentár

