Obrázok

Františkánsky kostol Zvestovania Pána

IMG_3004k-001

2 thoughts on “Františkánsky kostol Zvestovania Pána

  1. Na “Barevném světu”, jsem se dočetla, že jsi tady upravila komentáře tak, aby šlo komentovat i nám, kteří jsme na blogu.cz, tak to jdu hned zkusit. 😉
    Františkánský kostel má krásný portál okolo vstupu, ale jinak by si už asi zasloužil novou fasádu a sprejerům dát přes prsty.

    1. Lenže ja vôbec netuším, kedy sa to nastavenie zmenilo. Veď predsa kedysi mi tu chodili písať komentáre viacerí z blog.cz. Aj som sa čudovala, prečo všetci zanevreli na tento blog. Žeby sa to stalo vtedy, keď som menila šablónu za inú? Najskôr sa to stalo vtedy. Používam to obľúbené “sa to”, lebo ja o tom naozaj neviem. Ak som to tak nastavila ja, tak nevedome, omylom.
      Kostol by si veru zaslúžil nový kabát. Ale toto je jediný z kostolov, ktoré som v poslednom roku fotila, kde som sa raz náhodou dostala aj dnu. Fotky sú v archíve a čakajú, kedy ich dám na blog 🙂

Pridaj komentár

