Obrázok

Kde si pochutnáte viac?

DSCN6275

5 thoughts on “Kde si pochutnáte viac?

    1. Ja si dám rada aj kebab, lebo tú zmes mäsa a zeleniny polejú vždy ešte aj dresingom. No musím sa priznať, že som dávno nemala ani kebab a ešte dávnejšie som nebola v žiadnej vieche. Napr. bryndzové halušky som naposledy jedla niekedy pred viac ako dvomi rokmi. Keď som si uvedomila, že tieto dve občerstvenia sú vedľa seba, tak mi napadlo, že názov fotky bude otázka 🙂

  1. Ak nechcete riskovať žalúdočné kŕče, neodporúčam Viechu u Sedliaka. Jeden z najhorších pajzlov v meste…ale skoro priamo naproti je skvelé KGB.

    1. Adrian, musím sa priznať, že ja veľmi nevyužívam žiadne občerstvenia v meste. Ale v tom KGB som tuším raz bola, no iba na pivo, ak si to nemýlim s niečím iným, lebo to bolo o trošku vyššie ako tieto dva, ktoré som odfotila. Ja som už niekedy v koncoch s tým, čo napísať do názvu k fotkám, preto bola tentoraz položená v názve otázka. Ale ona sa tam aj vlastne ponúkala, keďže tie dva podniky sú tesne vedľa seba 🙂

Pridaj komentár

