Pohľady z Mosta Lafranconi

IMG_8673 IMG_8641 IMG_8662IMG_8670

6 thoughts on “Pohľady z Mosta Lafranconi

    1. Tento most sa na tomto konkrétnom blogu vyskytuje celkom zriedkavo, lebo podľa môjho súkromného názoru nie je veľmi na ňom čo ukazovať. Nepáči sa mi. A je aj dosť ďaleko od mojich zvyčajných potuliek mestom. No skús si kliknúť pod fotografiou na slovo Lafranconi, či sa ti ukážu ďalšie fotografie. Idem to urobiť tiež, lebo sama neviem, koľko fotiek tu z neho mám. Pri tej viac ako tisícke fotiek sa to už nedá pamätať. A to mi ktosi nedávno posmešne povedal, že fotím iba do šuflíka 😦

    2. Katka, ešte mi čosi napadlo. Už som ti to chcela napísať viackrát. Je to môj návrh, alebo otázka, prečo vlastne chodievaš na tento bratislavský blog, či by ťa viac nezaujímali články na mojich dvoch, či troch iných blogoch – Farebný svet, Na cestách s Kellysom alebo Potulky svetom 🙂 Ja si myslím, že tam sú viac všeobecnejšie veci ako na tomto, ktorý je špecializovaný len na mesto Bratislava, v ktorom si nikdy nebola 🙂

  1. Na Farebný svet určitě chodím a na těch druhých dvou asi nemám nastavená upozornění….fakt je, že teď všeobecně prohlížím blogy málo a ti tak nestíhám. A to jsem si myslela, jak mi s odchodem dětí přibude času….Takže chodím kamkoliv nepravidělně a není známka toho, jak se mi co líbí, ale jak mám kdy čas….A na bratislavském blogu se mi líbí, protože mám pořád v plánu Bratislavu navštívit……Ale kdy? Na Slovensku jsem nebyla, ani nepamatuju a pomalu klíčí semínko, že bychom strávili jednu dovolenou popojížděním…..ale chce to dobrý plán, zajisti ubytování, naplánovat pár pěších tůr….Ale ráda bych…

    1. Tak nech vám taká dovolenka čo najskôr vyjde. Na českých blogoch dosť často vidím, že blogerky a blogeri dávajú príspevky z dovoleniek zo Slovenska. Určite aj medzi nimi nájdeš mnoho inšpirácií. Ja tiež nechodievam nikde pravidelne, lebo nestíham. Na bloglovine mám toho toľko neprečítaného, že naň už radšej ani neklikám. Mám zopár obľúbených blogov, kde chodievam pravidelne, ale to je naozaj len máličko. A k tým upozorneniam – preto som v minulosti dávala na seba kontakt nie na jeden blog, ale na profil google+, kam dávam všetky novinky. Lenže zbytočne, na všetkých českých blogoch, kam som to uvádzala, boli moje údaje, dá sa povedať, totálne ignorované 😦 Tak teraz nedávam vôbec nič.

Pridaj komentár

