Obrázok

Hrad a parlament z petržalského brehu

IMG_4441x

4 thoughts on “Hrad a parlament z petržalského brehu

    1. Katka, načo máme google? Bola som presvedčená, že to bude z nejakého českého filmu, preto som mala uľahčené hľadanie. Homolku a tobolku som dávno videla, ale nie až tak veľakrát, aby som si zapamätala z tých filmov nejaké hlášky. A čo sa týka filmografie, s tým veľmi na mňa nechoď, no z niektorých českých filmov si nejaké hlášky pamätám – Postřižiny, Vesnička, Pelíšky….

Pridaj komentár

