Ležiaca v tieni mesta

IMG_9273 IMG_9274

7 thoughts on “Ležiaca v tieni mesta

  1. Toto chudatko medzi stromami ani nie je vidiet, fajn, ze si ju “znovuobjavila”. Vidim ze to z roku 1972, teda roku, v ktorom spustili Most SNP.

    1. Teraz, keď ešte nie sú na stromoch listy, je ju vidieť viac ako v lete. Raz som videla jeden perfektný záber, ktorý som však neurobila, lebo som ho spozorovala z idúceho autobusu – ja chodievam totiž domov z mesta práve spod tohto mosta. Kúsok pred tohto sochou ležal skoro rovnako ako tá socha buď nejaký bezdomovec alebo “mierne unavený” spoluobčan. Veľmi som ľutovala, že som si z toho nemohla urobiť fotku.

    1. No, také niečo sa mi už viackrát nepodarilo uvidieť. Pritom tých znavených tam býva niekedy dosť 😦 Popíjajú čučo a pospávajú na tráve.

Pridaj komentár

