Obrázok

Prvý útok na palác už túto sobotu

IMG_7107

4 thoughts on “Prvý útok na palác už túto sobotu

    1. Ahoj Lucia!
      Dávno som sa nepozerala do spamovej pošty s komentármi. Urobila som tak pred chvíľou a našla som tam až TRI !! tvoje komentáre. Nechápem, prečo mi tvoje komentáre označuje ako spamové. Preto som doteraz na ne ani nemohla reagovať. Prepáč!

      Čo sa týka čísla “prvý” v názve k fotke, nie je tam preto, že budú ďalšie fotografie tohto paláca pribúdať. Ide o to, že je to sídlo prezidenta SR a dnes sú u nás prezidentské voľby. Predpokladá sa, že sa bude voliť v dvoch kolách, preto som to dnešné nazvala ako “Prvý útok” 🙂

      Pekný víkend aj tebe!

Pridaj komentár

