Obrázok

Nad sútokom riek

IMG_8276

6 thoughts on “Nad sútokom riek

    1. Máš môj súhlas, ako keby si bola počula, čo som včera povedala, keď som sa z druhého brehu Dunaja pozerala na hrad Devín. Je to hanba pánov tohto mesta:
      http://zivot.azet.sk/clanok/11752/zmeni-sa-na-zachod-budovu-pod-devinskym-hradom-nivocia-fetaci.html
      Čo sa týka sútoku dvoch riek, mne sa zdá, že si sa ma to už raz na tomto blogu pýtala 🙂 Ale nevadí, odpoveď nájdeš v dnešnom príspevku na blogu
      http://fotografiedb.wordpress.com/

  1. Souhlasím s Katkou, že ten dům je pod troskami, jak pěst na oko, ale Děvín sám, je nádherný a toto je zase trochu jiný úhel podledu, než jaké už jsem u tebe na blogu viděla.

    1. Na cyklistickom blogu som písala, že z tohto pohľadu som videla Devín iba druhý raz. Podľa mňa mal byť ten dom už dávno zbúraný, lebo už nespĺňa svoju funkciu. Kedysi bol súčasťou amfiteátra, ktorý bol pod hradom.

Pridaj komentár

