Obrázok

Škola na Hlbokej ceste

IMG_7338

8 thoughts on “Škola na Hlbokej ceste

    1. Ktovie, či tam aj nejakí nechodia 🙂 Ale tie dievčatá, ktoré sa v čase, kedy som išla okolo, liepali po plote, ako lordky nevyzerali 🙂 Skôr len ako tie, ktoré tancujú v súbore Lord of the dance 🙂 Fyzickú kondičku mali až na jednu, ktorej to nešlo a myslela som, že jej zostane sukňa visieť na plote.

    1. Keby nebolo keby, tak by som bola išla Hlbokou cestou hore. Tak teda až niekedy inokedy. Je ťažko v tej ulici fotiť, keď je celá zaprataná autami.

    1. Už som ju na blogu raz mala, chcela by som jej venovať aj samostatný článok na blogu Farebný svet. Ty nepoznáš slovenské seriály, táto škola “hrala” aj v jednom z nich 🙂

Pridaj komentár

