Obrázok

Prvý januárový sneh

IMG_9991(1)

9 thoughts on “Prvý januárový sneh

  1. Jooooj … ako vám ten poprašok závidím … Tu v okolí Prievidze po snehu ani stopy … a normálne mi už chýba … nech je konečne zima, aká má byť, so snehom s mrazom a zimnými prechádzkami … Tento šedivý január mi už pekne lezie na nervy …

    1. Viem od sestry (NR) a od mamy (TO), že tam vôbec nesnežilo. Tiež by som prijala na pár dní viac snehu ako napadlo, ale tu v BA z neho až takú radosť nemáme. Takú krásnu bielu a slnečnú zimu by som tiež chcela zažiť, no muselo by to byť niekde mimo tohto mesta, ktoré vyzerá po snežení vždy ináč, len nie bielo 😦

      1. Zmena! Dnes snežilo aj u nás v Nitre. Bol to síce iba nepatrný poprašok, no svet bol hneď o kúsok krajší. Najlepší bol jeden chlapček v škôlke, ktorý sa hodil na chodník a snažil sa robiť v milimetrovej vrstve snehu anjela 🙂

  2. Pekny zaber na najstarsiu ulicu v meste a to aj ked Michalsku vezu nevidno. Toho snehu je tak akurat aby nebol problem s odhrnanim…

    1. Nevidieť, lebo som fotila, keď snežilo. Aj ja som to pred chvíľou písala k inému komentáru, že peknú bielu zimu by som chcela zažiť, ale niekde inde, nie v Bratislave.

Pridaj komentár

