Obrázok

Je, či nie je modrý?

4 thoughts on “Je, či nie je modrý?

  1. Oczywiście, że jest piękny, niebieski. Pozdrawiam serdecznie . *** (Czy Ty się na mnie gniewasz ?)
    Samozrejme, že je krásna modrá. S pozdravom. *** (Hneváš sa na mňa?)

  2. Nevím, Dunaj neznám, ale řekla bych, že stejně jako jiná voda mění barvu podle počasí, denní a roční doby a slunečního svitu. Toho dne, kdy vznikla tato fotka, modrý byl.
    Připomnělo mi to naši cestu trajektem do Skotska. Tehdy vypadala mořská voda jako tekutý asfalt. Navíc byla hrozně zlověstná a já se nemohla zbavit vzpomínek na TItanic. Nebylo to příjemné.

    1. Je to tak, ako píšeš. Farba vody v Dunaji závisí od toho, aké je počasie. Nielen, či je modrá slnečná obloha alebo je zamračené, no aj od toho, či v predošlých dňoch pršalo, či bolo dlhšie sucho. Ten názov som dala fotke zámerne. Nedávno sa mi nejaký muž na facebooku posmešne vyjadril k názvu tohto blogu. Môj blog som pomenovala po Straussovom valčíku a nie na základe toho, že je Dunaj modrý. No niekedy naozaj je 🙂

Pridaj komentár

