Obrázok

Staromestský vianočný trh

IMG_1817

6 thoughts on “Staromestský vianočný trh

  1. Žádná tlačenice. Trhy mám i nemám ráda. Ráda okukuju, ale mám nepříjemný pocit, že moc nenakupuju a co ti chudáci trhovci…

    1. Priznám sa, že si nepamätám, kedy som si niečo na vianočných trhoch kúpila. Myslím na nejaké vianočné ozdoby, prípadne darčeky. Tie ceny sú tam nastavené na solventnejších zákazníkov ako som ja 😦 Predávajúci očakávajú viac tržbu od turistov, ako od domácich. Domáci si tam dajú niečo do žalúdka. Keď som za rohom pracovala, chodievala som tam občas na obed.

  2. Katka píše – žádná tlačenice, ale není divu, když tam ty stánky budou celý měsíc, to by musela vidět, jak to vypadá na trhu v našem městě, když je jen jeden jediný den v roce. Ještě jsme ho neměly, bude až tu další sobotu 14.12.

    1. Ja už v čase tlačenice na trh nechodievam. Vlastne ani teraz som nešla, len som tade prechádzala. Fotila som to dopoludnia. My máme v Starom meste až dva trhy – jeden pred divadlom – ale na fotke je vidieť len zopár stánkov, väčšia časť ich je na druhej strane klziska. Ale tam som nefotila aj preto, lebo tam ľudia jedli a nerada by som také fotky dávala na blog. Zámerne sa vyhýbam foteniu takých miest. Druhý trh je na Hlavnom námestí, odtiaľ som dala fotku zase na Projekt365. Písala som to už aj na google+, že mne tie trhy vôbec nie sú vzácne. Úplne iná atmosféra bola na tých, ktoré som navštívila v nedeľu – Potulky svetom.

Pridaj komentár

