Vchod do múzea

IMG_0264 IMG_0266

10 thoughts on “Vchod do múzea

  1. Mne sa páči vchod do múzea ako taký, po rekonštrukcii je to pekné. Dlhé roky bol vchod za stĺpmi a zastrčený. Teraz je to niečo úplne iné.

    1. Skoro 15 rokov som robila len kúsok odtiaľto, teda aj v čase rekonštrukcie Starej radnice, no vôbec si nepamätám, ako vyzeral predtým vchod do múzea. Ani som tam nikdy nebola, až vlani prvý raz .-( A chystám sa znovu. No viac ma láka tá vyhliadka z veže.

  2. Ne neudržatelne sa blížia Vianoce… veď len nedávno skončili tie minuloročné… Výborné zábery aj farebne. Páči sa mi ako tie stromčeky zachytili dážď a okolo sa vytvoril suchý priestor…

    1. Fakt! Máte nejakého vozičkára? Bolo by potrebné na to poukázať. Ktovie, či tam vôbec takí chodia, či kedy tam nejaký vozičkár naposledy bol. Aj mňa by to zaujímalo. Nie som si istá, či tam sú výťahy. Pamätám si len na dosť úzke schodište.

Pridaj komentár

