Obrázok

Prvé dni Staromestských vianočných trhov

IMG_0214

8 thoughts on “Prvé dni Staromestských vianočných trhov

    1. Trhy práveže začali nádherne, ešte aj na druhý deň bolo pekné počasie, ale tieto fotky sú až z nedele, čiže tretieho dňa. Snehové vločky lietali včera.

    1. Ja som to tu už niekde písala, že tieto akcie veľmi nemusím. Vlani som sa zastavila za celé predvianočné obdobie raz na Hviezdoslavovom na cigánsku. Po skúsenosti spred dvoch, či troch rokov už varené víno nekupujem. Išla som vtedy fotiť a mala som veľmi skrehnuté ruky, tie som si chcela zohriať práve vareným vínom. Kúpila som si červené, ale to nemalo s vínom nič spoločné. Aj napriek tomu, že sa už zotmievalo, videla som podľa farby, že ten nápoj veľmi okolo vína nechodil. Keď som to ochutnala a išla reklamovať, tak mi bolo povedané, že ostatní sú spokojní. Tak nech tam chodia tí spokojní, ja už nebudem. Ale raz sa premôžem a pôjdeme spolu :-))

Pridaj komentár

