Obrázok

Pod dáždnikmi na Primaciálnom námestí

IMG_0273

11 thoughts on “Pod dáždnikmi na Primaciálnom námestí

  1. Další upršený snímek a já musím myslet na tebe, protože vím, že deštníky nemáš ráda a když fotíš, stejně bys ho nemohla držet. Doufám, že to byl jen jemný deštík a nepromokla jsi na kůži.

    1. Pamätáš si to veľmi dobre. Naozaj dáždnik nenosím a keď ho aj mám v ruksaku, tak ho nevyťahujem. Radšej chodím oblečená v niečom, čo má kapucňu. S dáždnikom v jednej ruke fotiť naozaj nedokážem 😦 Tentoraz som nepremokla tak, ako som ti písala nedávno.

  2. Dalsi skvost v refleksii. Myslim ze sa vyrovna tomu zaberu co sme posledne prezerali… Chybatam len to vecerne svetlo, co mu dalo ten carovny raz. Gratulujem…

      1. Stáva sa aj jednotkárom :-)))) Možno sa mi podarí ísť niekedy aj v neskorších hodinách, ale to by som už mala ísť aj so statívom. A ten teda nie veľmi rada nosím. Mám trasľavé ruky, neviem fotiť voľne z ruky pri večernom osvetlení.

  3. Je zaujímavé, že dážď bol asi len v centre mesta, u nás na Trávnikoch dnes vôbec nepršalo. Práve teraz je pekne slnečno.

  4. Deszcz czasami się przydaje, bo można zrobić śliczne zdjęcie jak Twoje. Wspaniałe :)))
    Dážď niekedy príde vhod, pretože si môžete urobiť krásnu fotku ako Vy. Skvelé :)))

Pridaj komentár

