Zajtra to má vypuknúť

IMG_9985 IMG_0083 IMG_0105

7 thoughts on “Zajtra to má vypuknúť

    1. Vieš, že ja tam v posledných rokoch vôbec nechodievam? Keď som pracovala v susedstve Hlavného námestia, vône (alebo lepšie smrady) vianočných trhov sme museli povinne dýchať viac ako mesiac pred sviatkami, takže sa mi dosť sprotivili.

  1. Jé, vy se máte. U nás bývá vánoční trh jen jednu prosincovou sobotu a kdo zaváhá má smůlu. Podle tvého předcházejícího komentáře, to ale bude možná dobře. Aspoň jsou nám trhy vzácné a o to víc si ten jeden jediný den v roce užijeme. 😉

    1. Presne tak, ako si sa dočítala a ako si už mohla čítať aj iné moje príspevky a komentáre – ja nemám toto obdobie nejako zvlášť v obľube. Takže by mi určite stačila aj jedna sobota, ani vtedy by som tam možno nešla. Keby si vedela, koľko pýta mesto za prenájom jedného stánku, tak by si pochopila, o čom to tu celé je. A tie peniaze musia predávajúci na niekom aj zarobiť. Takže toľko…. Dnes ráno ma nepotešili slová starostky Starého mesta, ktorá hovorila, že to klzisko pred divadlom bude o mesiac dlhšie ako po iné roky. Mňa asi trafí. Veľmi sa mi to tam nepáči!!

  2. No je fakt, že zrovna před divadlo se kluziště moc nehodí, ale zase je to dobré pro děti, které ve městě moc jiných příležitostí na zimní protáhnutí si těla, nemají. 😉

    1. Mne osobne by tam nechýbalo ani jedno, ani druhé. Pre to klzisko by som dokonca vedela doporučiť aj náhradné miesto. Samozrejme, že netuším, komu ten priestor, ktorý mám na mysli patrí, ale aspoň by ho na nejaký čas poľudštili.

Pridaj komentár

