Obrázok

V tej istej mláke – Reduta

IMG_9988-ERASER

8 thoughts on “V tej istej mláke – Reduta

  1. V té samé “mláke”?
    No vidím, že je to stejné místo, jako fotky v předcházejícím článku, ale to pořád nevysvětluje to zvláštní slovíčko…

      1. Díky za vysvětlení, to by mě vůbec nenapadlo, já si té louže totiž ani nevšimla, spíš jsem se dívala na domy a ulici mezi nimi.
        Divím se, že toto slovo vůbec neznám, dokonce se mi zdá, že ho slyším poprvé a to jsem slovenštinu za svého mládí slýchávala běžně v rádiu i televizi.

Pridaj komentár

