Obrázok

V parku pod platanom

IMG_2009

8 thoughts on “V parku pod platanom

  1. W Polsce jest stra, bardzo sentymentalna piosenka” W parku pod platanem Pani siądzie z Panem da mu usta malowane…”
    Przepiękny, stary platan. Prawdziwy okaz. Lubię te drzewa. Ich liście sa ogromne. Pod takim drzewem można znaleźć schronienie w gorące lato.
    Życzę Ci milego weekendu.
    Buziaki przesyłam:)
    Lucia

    1. Lucia, ďakujem za komentár. Chcela som tú pieseň nájsť na youtube, ale nepodarilo sa mi to 😦 Vypočula som si iné. Aj u nás sa v tom období skladali podobné piesne 🙂 Ja mám tiež veľmi rada stromy, rada ich aj fotím. Na mojom blogu Farebný svet nájdeš takých príspevkov so stromami viac.

  2. Větve stromů řídnou a pod nimi už je ze spadaného listí pořádná peřina.
    Když ale svítí slunce, pořád ještě se na to krásně kouká.

    1. Keď som v parku fotila, pracovné čaty lístie zbierali, zametali, ale to aby robili teraz stále. Krásne to šuchoce, keď v tom kráčaš. Verím, že sa to páči aj psom.

Pridaj komentár

