Obrázok

Tanečnica

Fotíme spolu na Facebooku

IMG_2491

7 thoughts on “Tanečnica

    1. Aj tebe musím napísať to isté, čo som pred chvíľou písala na fb. A to je, že sa nerozumieš umeniu :-))) Ja som tiež donedávna netušila, že sa táto fontána volá tanečnica, musela som zapojiť maximálnu fantáziu, aby som ju v tom diele našla. Aby som ťa presvedčila, tak sa pozri sem:

      Vidím, že tebe nerobí problém napísať, že sa ti niečo nepáči. Nie ako mne, že som z tvojho posledného príspevku o Jaroměři odišla radšej bez komentára, lebo mne sa tá budova naozaj vôbec nepáči, je typicky americká, čo jej u mňa neprospelo 😦 Nepáči sa mi ani to, že je v susedstve dvoch úplne odlišných stavebných slohov. Aj my tu máme nejednu takú stavbu, ako prvá mi prišla na um dostavba národnej galérie. Tá tiež vyzerá ako taká plechová garáž. K tomu vyjadreniu názoru – všimla som si, že sa to na blogoch vôbec nenosí. Všetci vždy na všetko len pochlebujú, čo mi príde maximálne neúprimné. Ďakujem za vyjadrenie tvojho názoru.

      1. No, myslím, že nepochlebuju z principu. Buď plácnu, co mě první napadne při pohledu na fotku nebo píšu svoje zkušenosti na podobné téma.
        Když mi to připadá jako zadní konec delfína, není to totéž, jako kdybych napsala, že se mi to nelíbí. I nějaké pokroucené něco může na mě působit příjemně, třebaže nemusím pochopit, co tím umělec chtěl říci. Kdyby se mi to nelíbilo, buď bych nekomentovala nebo bych to řekla kulantně, nebo natvrdo. Podle nálady.
        Že se ti Gočárova stavba nelíbí, to není nic proti ničemu. Mně se zase líbí a hlavně mi přijdou jeho stavby chytré, nadčasové, originální, zajímavé. A že jich ještě bude….klidně piš, co si myslíš. V jakém stojí sousedství, to je už druhá věc, nejspíš to tak vždycky nebylo.

Pridaj komentár

