Obrázok

Prístav vo Vlčom hrdle

IMGP6958

8 thoughts on “Prístav vo Vlčom hrdle

        1. Ja som ich zažila iba raz, keď som sa vybrala na Napoleonskú bitku do Sadu Janka Kráľa. Vtedy nebyť toho, že tam stretnem moju známu, ktorá ma poriadne nastriekala repelentom, bola by som musela odtiaľ urýchlene odísť. Ozaj, ani som tú akciu nedala na žiaden blog…. Mám len na blogu Farebný svet asi 40 konceptov, mnohé fotky sa nedostali zatiaľ ani do konceptov. Nestíham to tu, keď nechcem celé dni stráviť pri počítači.

    1. Nepoznám osobne žiadneho majiteľa takej loďky – ak tým myslíš tie motorové člny, takže ti neviem presne odpovedať. No čo som mala možnosť vidieť, preháňajú sa (a mnohí aj predvádzajú) s nimi po toku Dunaja. Asi nič viac.

Pridaj komentár

