Obrázok

Všetky pontóny sú obsadené

IMG_0097

3 thoughts on “Všetky pontóny sú obsadené

  1. Kdybych někdy měla to štěstí a dostala se do Bratislavy, určitě bych chtěla vidět i nábřeží Dunaje a přístaviště. Myslím, že už bych hodně míst poznala, jako například i tu budovu skladu, v předcházejícím článku. 😉

    1. Ale takýto pohľad na prístav by sa ti tak ľahko nenaskytol. Toto je výnimočná situácia, kedy zastavili plavbu lodí na našom úseku Dunaja. Pôvodne som si zbierala lode, ktoré plávajú po Dunaji a chcela som z ich fotografií vytvoriť článok. Včera síce nestáli všetky lode, ktoré už mám zatiaľ v archíve, v prístave, ale asi som týmto článkom vyriešila plánovaný zámer. Aj ja by som poznala mnohé zaujímavé veci z tvojho mesta 🙂

Pridaj komentár

