Obrázok

Kúsok hradu a podhradia

8 thoughts on “Kúsok hradu a podhradia

    1. Bol naozaj krásny jesenný deň. Ani príroda pod hradom ešte nezačala naberať jesenné farby. No po posledných chladných dňoch to asi skoro naberie iný ráz.

  1. Za mého dětství tento hrad ty krásné červené stříšky věžiček na obrázcích nemíval. To je opravou v 70. letech?
    Bratislavu bych si chtěl někdy v klidu projít. Teď nám sem dávají nové díly Kriminálka Staré mesto. Je to větší akčák než ty první. Jak se Tobě líbí?

    1. Na túto otázku ohľadne rekonštrukcie hradu som ti už kedysi dávno odpovedala 🙂 Nechce sa mi to hľadať. V minulosti bol hrad dlho ponechaný po požiari poškodený, bez striech. Možno si ho pamätáš taký. Ako dieťa som bola párkrát v Bratislave, ale vôbec si na podobu hradu nepamätám. Pred časom som pozerala nejaký čs. film pre pamätníkov a v záberoch bol aj pohľad na hrad od Dunaja, tiež som bola jeho vzľadom prekvapená. Ak by si chcel vedieť viac o histórii hradu a o jeho rekonštrukciách, na internete nájdeš o tom články. Kriminálku som nepozerala ani prvú sériu, nepozerám ani túto. Raz som pri prepínaní programov na to narazila, chvíľu som to tam nechala zapnuté, lebo som bola zvedavá, či to nebude náhodou tá časť, ktorej natáčanie som v lete videla a fotila – možno si túto scénu už videl: http://365-dennaterapia.blogspot.sk/2013/07/189365-kriminalka-stare-mesto.html

Pridaj komentár

