Smutný klaun v Eurovea

IMG_0002

IMG_0009-001 IMG_9994

7 thoughts on “Smutný klaun v Eurovea

  1. Á, tak ten už tu jednou byl. To je jedna z těch X soch, že? Moc hezká. Ani mi nepřipadá smutný, spíš zamyšlený při pohledu na sebe.

    1. Klaun už bol na dvoch mojich blogoch, písala som o ňom v článku na blogu Farebný svet. Tento týždeň som mala príšerné podmienky v byte, tak namiesto počúvania vŕtania do panelov v dvoch rôznych bytoch som sa vybrala hľadať ďalšie sochy do nákupného centra Eurovea. Podľa nových informácií by malo byť sôch menej ako som sa pôvodne dočítala (V současné době doděláváme zakázku deseti soch Kejklířů do Bratislavy od anglického sochaře Colina Spoffortha.) No ja som našla zatiaľ iba jednu novú, ešte jednu by som mala ísť pohľadať. Nedokončila som to tam, lebo som narazila na bývalú kolegyňu, s ktorou sme išli na kávu a zakecali sme sa. Musím sa tam vybrať znovu, zase na začiatok otváracích hodín, kým je tam len veľmi málo ľudí. Že je klaun smutný, som sa dočítala na internete. Možno to vyplýva z rozprávky, podľa ktorej tie sochy v nákupnom centre boli vytvorené.

  2. Na okamžik jsem zaváhala, jestli to není náhodou “živá socha”, ale na dalších fotkách vidím, že ne.
    Pořídila jsi krásné záběry a ten se zrcátkem, je nejnápaditější. 😉

    1. Keď som sochu uvidela prvý raz, z diaľky som si tiež nebola istá, či je to živý človek alebo socha. Už aj preto, že v našom meste zvyknú byť aj živé sochy.

  3. Great shots Daniela…… and i have seen also a lot of nice pictures from Bratislava on your blog….. maybe one day i will visit that place.

    Greetings, Joop

    Many thanks for your comment on my blog.

Pridaj komentár

