Fontánka s Oľgou Trebitschovou

IMG_8181

IMG_8184 IMG_8186

9 thoughts on “Fontánka s Oľgou Trebitschovou

  1. Je to zvláštní fontána na krásném místě a je v ní křišťálově čistá voda, což nebývá úplně pravidlem. Člověk by měl pomalu chuť se z ní napít. 😛

  2. Nevím, proč jsem napsala do jména to “s”, asi to bude tím, že když jsem vyplňovala údaje do tabulky, nebylo vidět na to, co píšu a jak je známo, tak překlepy jsou mi vlastní. 😀

    1. Jarka, tentoraz ti sem odpoviem pod mojím kontom, ktoré som používala pri hľadaní práce. Naskenujem ti tabuľku, aby som ti ju mohla poslať a ty mi odpíš, čo nevidíš pri vypĺňaní komentára.

    2. Ešte mi čosi napadlo. Nebudeš mať zase na tom tvojom noťásku nastavené niečo zle? Niečo podobné, ako ste si nevedeli nastaviť jas na monitore? Veď nikdy doteraz si nepísala, že máš problém pri písaní komentárov na tomto blogu.

  3. Nevím, jestli mám něco špatně nastavené na svém počítači, ale když píšu svůj mail, jméno a web-adresu, nezobrazuje se mi text, takže píšu naslepo. Snad už se mi podařilo vše vepsat bezchybně a už se příště těmito údaji nebudu muset zabývat. 😉

Pridaj komentár

