Obrázok

Kvetinové záhony

IMG_8697

6 thoughts on “Kvetinové záhony

    1. Tagged with Bratislava, Grasalkovičova záhrada 🙂 Tie cínie ma tam ohúrili už minule, tak keď som bola zase v blízkosti, neodolala som, aby som tam znovu nešla. Teraz som dala zase iné kvety. Rada chodievam na toto miesto.

  1. Zahrada má úpravu jak zámecká, je krásná a hýří barvami jak uprostřed léta.
    A já jsem zvědavá, jestli se mi podaří opravit tu Jarkus, když v řácích pro nacionále nevidím, co je tam napsáno.

    1. Skúšam odpoveď z iného prehliadača a zatiaľ nemám žiadne problémy s viditeľnosťou toho, čo píšem. Vidím aj to, ako som sa prihlásila aj text, ktorý píšem teraz.

Pridaj komentár

