Hurrrá na Zlaté!

IMG_9213

***

Zlaté piesky

na blogu

FAREBNÝ SVET

***

6 thoughts on “Hurrrá na Zlaté!

  1. A very beautiful beach Daniela. Lovely colors and contrast between the beautiful blue-green water and the golden sands. I really love places like this.

    Thank you also for providing the link to your old post on the Catalpa tree! I looked at it but didn’t leave a comment, since it is your old blog. I learned a lot about the tree by reading it. Thanks!

  2. To jsou ty proslulé Zlaté písky? Nikdy jsem tam nebyla. Zdá se, že lidí není moc. Nebo to je foceno brzy ráno…

    1. Oficiálna platená pláž je na opačnom brehu a tých ľudí tam naozaj v tej chvíli nebolo až tak veľa. Fotila som dopoludnia počas pracovného dňa. Tento rok som tam bola raz, tuším to bola nedeľa, jednu fotku som už mala na blogu 365, ale tam som vybrala zámerne takú, na ktorej veľa ľudí nebolo. Ináč ich tam v skutočnosti bolo ako hadov. Pritom, ako píšem v článku na blogu Farebný svet, pláž má približne 400 m, a na šírku je tiež dosť široká, takže tí ľudia by sa tam mohli stratiť. Je to najnavštevovanejšie kúpalisko v Bratislave, ale ja tam nechodievam, lebo je to pre mňa na opačnom konci mesta a doteraz som si myslela, že je to ďalej, ako jazerá, na ktoré chodievam ja. No vôbec to nie je tak, práve som si to pozrela na mape. Lenže na tie moje jazerá chodievam na bicykli a na Zlaté by som sa bicyklom asi nevybrala, lebo tam nepoznám trasu tak, aby som sa vyhla cestám s autami. No možno to niekedy vyskúšam. Ale aj na Zlatých pieskoch mám radšej opačnú stranu jazera, tam som v posledných rokoch bola viackrát. Na tej platenej som bola po veľa, veľa rokoch tohto leta prvý raz.

Pridaj komentár

