Obrázok

Pred obchodným centrom

IMG_9393

5 thoughts on “Pred obchodným centrom

    1. Zdá sa mi, že ti z tvojej vety vypadli nejaké písmenka :-)) asi malo byť…stačí být tak….
      V každom takomto centre je aj obchod s potravinami. Pred týmto nákupným centrom som prestupovala cestou domov zo Zlatých pieskov a tak som to využila na nákup. Vedela som, že majú dobrú akciu na mäso, ktoré som potrebovala na plnenú papriku. Tak vznikli aj nejaké fotky, kým som čakala na ďalší spoj.

    2. Ešte mi napadlo spýtať sa ťa, ty kam chodíš nakupovať? Veď z niečoho musíte aj vy žiť a sem-tam si aj nejaké to tričko kúpiš 🙂 Pri každej fotke, ktorá má niečo spoločné s obchodom, mi napíšeš stále to isté.

      1. Vidíš, to je skleroza, že se opakuju. Názor mám ale pořád stejnej. Nakupuju jako každý – v nějakém marketu a občas nějakou speciálnost v malém obchodě. Velké nákupní centrum mi většinou nedělá dobře stejně, jako jsem otrávená z dnešního “moderního” světa (záplava všeho – zboží, lidí, reklam…a mezilidský vztahy unter Hund). Trička jsou většinou náhodná internetová koupě.

        Ta podivná věta? Občas myslím rychleji než píšu.

        1. Aj mne sa to často stáva. V hlave mám ucelenú vetu, no keď si to prečítam po sebe, tak je z nej len začiatok a koniec 😦 No občas sa stane aj to, že keď chceš niečo v texte opraviť, tak sa ti podarí zmazať podstatne viac, ako si chcela. Niekedy ani nič neopravujem, len sa mi podarí rukou stlačiť niečo, čo mi vymaže text. To bol vlastne ten prípad, keď som ti dnes písala ten mail. Vtedy ma ide poraziť, lebo sa mi to stáva dosť často.

Pridaj komentár

