Vyľudnená dunajská promenáda

IMG_7167

IMG_7168

Shadow Shot Sunday

shadows

14 thoughts on “Vyľudnená dunajská promenáda

  1. To se divím, že nábřeží neláká lidi, mě by lákalo už kvůli těm lodím, které u nás nevidím. Ale co na těchto snímcích vidím, to je suchá tráva. I u nás už začíná usychat, dlouho nepršelo a přestože jsou stromy pořád krásně zelené, tráva už volá po vydatném dešti.

    1. Mám problém vyplnit jméno, mail a webadresu. Vidím, že tam mám parádní ptákoviny a divím se, že se mi vůbec ten můj komentář zobrazil.

    2. Jarka, tie fotky vznikli cez obed, kedy som išla po nábreží na zastávku autobusu domov z mesta. Nečuduj sa, že tam nikoho nebolo. Ja by som tiež dobrovoľne o takom čase do mesta nešla, keby som nebola musela. O tom, ako je tu sucho, som práve zverejnila najnovší príspevok.

  2. Ten betónový múrik tam bol vždy len možno trochu nižší. Ako deti sme po ňom zo strachom chodili, ale mama nás vždy držala za ruku. Teraz kvôli povodňovým zábranám ho asi trochu zvýšili.

    1. Ten múrik je zvýšený, na niektorých miestach až o dosť. Kľudne to mohli urobiť celé tak, ako je to oproti námestiu so Štúrom. Tak, ako to je vidieť na prvej fotke. Veď aj tak stavajú pri veľkej vode tie montované steny.

Pridaj komentár

