Obrázok

Parlamentný vodopád

IMG_8061

13 thoughts on “Parlamentný vodopád

  1. To jsem ráda, že sem mám přístup volný, když jsem chtěla jít Danielko, na tvůj blog 365, vyžaduje to ode mě přihlášení na účet googlu. Co je to zas za novoty, nerada se někam přihlašuji. 😦

    1. Jarka, máš voľný prístup aj na všetky ostatné blogy, napr. aj na FAREBNÝ SVET, kde si vítaná. Na 365 sa nedostane nikto, žiadne prihlasovanie nie je nikde potrebné robiť. Je momentálne prístupný iba pre mňa. Niečo sa na ňom snažím zmeniť. Vidíš, keby som mala 365-ku prístupnú, ani si nespomenieš, že mám aj tento blog 🙂

      1. Ale vzpomenu. Nebudu se vymlouvat a rovnou přiznám, že je to z mé strany pouhá lenost i když vím, že jsem sama proti sobě, protože třeba hned tento – Na krásném modrém Dunaji, se mi vždycky moc líbí. 😉

  2. Danielko, už dopoledne jsem se pokoušela napsat komentář na tvůj blog 365 a chce to po mě zase nějaký účet googlu, který se mi nedaří správně vyplnit. Nešlo by to, aby ti to pod komentáři zase nabízelo i vyplnění adresy URL? 😦

  3. Prohlédla jsem si poslední fotky, Danielo, ale nebudu psát komentáře jednotlivě. Všechny snímky se mi moc líbí, je to krásná a zajímavá procházka Bratislavou. Koláž je parádní a kostel Milosrdných bratří se mi líbí asi nejvíc. Mám ráda historické stavby, obzvlášť církevní, sama je taky ráda fotím.

Pridaj komentár

