Nazretie ponad Riverpark na hainburgský Röthelstein

IMG_8027-001

 

6 thoughts on “Nazretie ponad Riverpark na hainburgský Röthelstein

    1. No kto? Ten, kto si za to namastil vrecká. Len tu moc nevykrikuj, že je to obluda, lebo sa nájde jeden mladý muž, ktorý ti odkáže, že nerozumieš mestotvorbe (ako sa to stalo mne). Ale vlastne už môžeš, po tej našej výmene názorov sa tuším odtiaľto odhlásil.

      1. ts, hádam si nemyslíš, že by som sa z neho pototo 🙂 a hlavne tí čo rozumejú mestotvorbe potvoria Bratislavu a povedala by som mu to aj rovno do očí.

        1. Veď jasné, že nie :-)) Vieš, mne sa páči, keď takí, čo im ešte sopeľ trčí pod nosom dávajú rozumy iným. No proste my sme tie staré neznalé, ktorým nechýba ani petržalský bulvár popri Chorvátskom ramene 😦

    1. Pamätám si, že sme mali výmenu názorov na “petržalský bulvár”, ktorý vy tak obhajujete, pričom podľa toho, čo ste mi písali, ani v Petržalke nebývate. Na detaily našej diskusie si už veľmi nepamätám a ani neviem, kde sme o tom spolu komunikovali, nechce sa mi to hľadať. Chcela by som vás uistiť, že ste sa ma vôbec nedotli. Iba jedno by som rada podotkla. Odkiaľ beriete tú istotu, že vy máte vždy pravdu? Je možné, že ste vynikajúci študent, že vás štúdium baví, ale naozaj viete teóriu vždy aplikovať správne aj v praxi? Už len tu sa mýlite, keď tvrdíte, že sa urážam a že si nedokážem priznať, keď niečomu nerozumiem. No my sme a o ničom takom, čomu by som nerozumela, nebavili.

Pridaj komentár

