Obrázok

Dom, kde je múzeum hodín

IMG_7791-001

4 thoughts on “Dom, kde je múzeum hodín

  1. Milá Danielo,
    Váš blog jsem našla náhodou a mám z toho radost.
    Přesto, že jsem se narodila v Praze a celý život žiji v Praze a Prahu miluji, tak mojí druhou velkou láskou je právě Bratislava.
    Můj muž byl v BA pracovně od léta 2008 do konce roku 2013. Já jsem za ním pravidelně několikrát do měsíce jezdila. A bylo nám tu dobře.
    Po Bratislavě se nám moc stýská, vůbec nechápeme, jak to město může existovat, když my dva tam už nejsme.
    Bratislava, to je pro nás synonymum štěstí a radosti.
    Až někdy na ulici uvidíte ležet kus srdce, tak věřte, že je moje.
    Těším se na další pěkné fotky.
    Milena

    1. Len ho nikdy neviem odfotiť tak, aby sa mi do záberu nepchali rôzne škaredé odpadkové koše, kontajnery a podobné záležitosti.A tá cesta a chodník pri dome, to je katastrofa. Samajama 😦

Pridaj komentár

