Obrázok

Zvonkohra

IMG_8218

4 thoughts on “Zvonkohra

    1. Ja si myslím, že zvonkohra má pekné umiestnenie. Presvedčíš sa o tom, keď si pozrieš článok o Kamennom námestí na blogu Farebný svet. Aj na tomto blogu je už dávnejšie fotka hodín, ku ktorým zvonkohra patrí. Momentálne je na fasáde obchodného domu nejaká konštrukcia, z ktorej asi kúsok vidíš. Hľadala som na nete, či tam nie je nejaké zvukové video s hudbou tej zvonkohry, ale nič som nenašla. Asi sa to niekedy vyberiem zaznamenať 🙂

        1. Som rada, že aspoň niečo som odfotila aj také, čo sa ti nepáči, čo podľa teba nevypadá pekne. Včera som totiž dostala v jednom komentári otázku, že či si myslím, že je objektívne, keď ukazujem len pekné miesta.

Pridaj komentár

