Galéria

Vojenský cintorín v Petržalke

9 thoughts on “Vojenský cintorín v Petržalke

        1. Myslela som, že je niekde v Ružinove len samostatný vojenský cintorín. Na ružinovskom som ešte nikdy nebola, hoci som okolo neho roky chodievala. Nebol dôvod.

          1. Nuž my tam máme pochovaných starých rodičov a už aj otca. A vždy keď som tam žasnem nad strohou jednoduchosťou vojenského cintorína a “načančanosťou” toho svetského.

            1. Myslím si, že na viacerých cintorínoch sú časti, kde sú vojenské hroby. Je tak na starom cintoríne v Topoľčanoch a napríklad dosť veľa vojenských hrobov je aj v Štúrove.

                1. Musím sa tam niekedy vybrať. Suseda mi predvčerom hovorila, že pred cintorínom kúpila za dobré ceny kvety. Neďaleko vchodu do cintorína je jedno záhradníctvo, kde som tiež raz chcela niečo kúpiť, no úspešnejšia som bola práve pred cintorínom.

Pridaj komentár

