Obrázok

Rybárska ulica

IMG_7340-001

7 thoughts on “Rybárska ulica

  1. Hore nad Mliečakom kedysi robila moja mamina a do Deky sme chodievali po škole na krémeš alebo puding so šľahačkou. Škoda ich oboch 😦

      1. Deka – tak sa hovorilo Detskej cukrárni 🙂 Áno nad Mliečákom boli a myslím, že stále sú ambulancie. Ja som tam chodila k zubárovi.

        1. No vidíš a toto som sa nedovtípila? Už som aj zabudla, že tam bola kedysi cukráreň. Nebola som v nej veľakrát. Dobre si pamätám, že sa tam sedelo na takých nízkych taburetkách?

          1. Dobre si pamätáš 🙂 ponúkali tam najlepšie zákusky. A vedľa bola taká maličká cukráreň a tam robili fantastikuš poháre a v Mliečáku zasa mliečne koktaily. Teraz sa všade ponúkajú zákusky, ktoré nemajú chuť ani vôňu 😦

            1. V minulosti som len málokedy chodila do cukrární, teraz nechodievam vôbec, takže ani netuším, aké zákusky predávajú. Aj na tú vedľajšiu si pamätám, tam som bola viackrát ako v detskej.

Pridaj komentár

