Galéria

Zima na Ondrejskom cintoríne

4 thoughts on “Zima na Ondrejskom cintoríne

    1. Tá cicuš práveže stále predo mnou unikala. Občas sa zastavila, obzrela sa, či idem za ňou a keď videla, že sa blížim, tak sa zase vzdialila. Ten vtáčik je slávik červienka. Veľmi zriedkavo sa mi ho podarí vidieť a odfotiť už vôbec nie. Vždy ufrnkne skôr, než podídem bližšie.

  1. To se mi moc líbí. Hřbitovy mám obvykle ráda, pod sněhem jsem si je ještě asi neprohlížela. Šiškový věneček na kameni, červenka na zábradlí a že cicuš je kočička, jsem dosud nevěděla.

    1. Ako som rada, že aj keď na tomto blogu nie sú žiadne texty, spoznávaš prostredníctvom neho nové slovenské slová 🙂 Cicuš je odvodená od slova cica, je jasné, že to sú len hovorové slová. Tento cintorín navštevujem veľmi rada, je to pre mňa viac park ako cintorín. Mám ho nafotený azda vo všetkých ročných obdobiach, konečne teraz už aj v zime.

Pridaj komentár

