Obrázok

Kostol Sv. kríža

IMG_1771

5 thoughts on “Kostol Sv. kríža

  1. Tak to je dobrý nápad na vyfocení věže, která se nechce vejít do záběru. Už se mi několikrát stalo, že ani po maximálně možném odstupu, nemůžu dostat něco vysokého do snímku. Po dnešku už vím, jak na to. 😉

    1. To som rada, že som ťa inšpirovala. Ja som to odpozerala od jednej ruskej blogerky, ktorá žije v Taliansku a ona dosť často fotí takto aj vtedy, keď nemusí. No tiež mi to vždy nenapadne, keď sa mi nechce objekt vpratať celý do objektívu 🙂 V tomto prípade som síce mohla odstúpiť, prejsť na druhú stranu cesty, ale to by som zase mala v zábere drôty elektrického vedenia, ktoré som tam nechcela mať.

Pridaj komentár

