Obrázok

Vianočný pozdrav

IMG_3404

7 thoughts on “Vianočný pozdrav

  1. Efektní vánoční obr. Trávíš ráda čas v takových nákupních centrech? Mně se líbí to prostředí, ale brzy jsem z něj nervózní, moc m to nebaví.

    1. Si vedle, jak tá jedle 🙂 Netrávim tam vôbec čas. Aj v tomto najnovšom nákupnom centre som bola prvý raz, strávila som tam asi 10 minút a išla som preč. V ten deň som sa tam vybrala preto, že bolo pekné počasie a obchodné centrum má terasu, z ktorej som chcela fotiť. No nakoniec som ani na tú terasu nešla. Aby si vedela, kde stojí tento obrovský stromček – možno si spomenieš na môj seriál fotografií z jednej výškovej budovy – tu je jedna z fotografií:
      https://nakrasnommodromdunaji.wordpress.com/2012/09/24/serial-zo-14-poschodia-cast-10-pohlad-na-14-poschodie/

  2. Milá Danielko, děkuji za vánoční přáníčko, také Tobě přeji kouzelné vánoční svátky, lásku a celé rodině zdraví a spokojenost. Děkuji za Tvé přátelství a těším na Tebe v roce 2013.

  3. No panečku, tomu říkám vánoční strom! Je nádherný a velikánský. 😀
    Přeji ti Danielko krásné a pokojné Vánoce, hodně zdraví, štěstí, lásky a požehnání.

Pridaj komentár

