Obrázok

Kostol kanonistiek Notre Dame

IMG_1010

4 thoughts on “Kostol kanonistiek Notre Dame

    1. Sme na tom rovnako, len s tým rozdielom, že ja som sa nad tým názvom vôbec nezamýšľala. Našla som ho na internete, pretože som do dnešného dňa nevedela, ako sa ten kostolík volá. Ten článok, ktorý si našiel, je práve o reholi, ktorá je v kláštore, ku ktorému patrí aj kostol na fotografii. V článku je spomenuté, že založili základnú aj strednú školu. Dnes som pozerala aj na mapu a bola som veľmi prekvapená, keď som sa z mapy dozvedela, že tam už nie je základná škola, ale cirkevná vysoká škola – http://www.vssvalzbety.sk/

    1. Na to, aby som sem konečne mohla dať fotku tohto kostola, som si musela počkať, kým opadnú stromy. Mám aj fotky z leta, ale je ho vidieť ešte horšie.

Pridaj komentár

