Panenská veža

 

5 thoughts on “Panenská veža

    1. Katka, ja mám momentálne tri “živé” blogy. Prečo by som si mala zakladať ďalšie? Druhá vec je to, že prispievam na ne len občas. Prišla som totiž o podstatnú časť fotografií, takže to je ten dôvod. Moje blogy boli vždy zamerané viac na fotografovanie a k fotkám sa dá písať aj iné ako len páči sa 🙂

  1. No vidíš, jakej jsem tatar. Když jsi zrušila Zrkadlenie, kde jsi psala o všem možném, tak mě nenapadlo kromě tohoto koukat na ty další dva….Tak si počtu doma, teď musím přece jenom pracovat.
    Hezký den!

Pridaj komentár

