Fontána pre Zuzanu

3 thoughts on “Fontána pre Zuzanu

  1. To je opravdu ona!
    Jen nevím, kde se v Bratislavě nachází. Můj starší syn má tento film i jeho pokračování (ač mu byl při premiéře filmu 1.rok) velmi rád. Mě se líbil (asi kvůli tajné sympatii k Evě Vejmělkové :-)) jen ten první. Syn má všechny díly na DVD. Také sbírá vše kolem skupiny Elán.
    Slyšel jsem, nevím zda je to pravda, že má se točit Fontána pre Zuzanu 4 a dokonce tam má hrát vedle Eva Vejmělkové i Claudia Cardinale.

    1. Pozdravujem tvojho syna, aj mne sa film páčil. Videla som aj ďalšie diely, najslabší bol ten tretí a nechce sa mi veriť, že by sa mal naozaj natáčať aj štvrtý diel. Ten už bude úplne o ničom? Fontána dlhé roky nefungovala, vôbec som nevedela, kde asi môže byť. Pred štyrmi rokmi ju zrekonštruovali a teraz teda znovu funguje. Dnes som ju videla prvý raz, ani som presne nevedela, kde je, no podarilo sa mi ju celkom rýchlo nájsť. Dám sem ten istý link, ktorý som dala aj na facebook:
      http://aktualne.atlas.sk/bratislavska-fontana-pre-zuzanu-konecne-ozila/dnes/regiony/
      A keď som už googlila, tak som vygooglila aj toto:
      http://www.cas.sk/clanok/225579/fontana-pre-zuzanu-4-tieto-vsetky-chcu-lukrativnu-rolu.html

Pridaj komentár

